غرش دوباره شیران زرد کوه , و عکسهایی از بازی امروز
گلهای این بازی :
در دقیقه 20بازی تک گل تیم همیاری روی غفلت مدافعین نفت به ثمر رسید در پی آن فشار بی امان تیم نفت روی دروازه اراک موجب شد که در موقعیتی تک به تک دروازه بان اراک مجبور به انجام خطالی پنالتی روی مهاجم نفت شد که ضربه پنالتی در دقیقه 35 را بازیکن شماره 28 نفت مصطفی یرفی درون دروازه قرار داد. و دو تیم با نتیجه مساوی 1 بر 1 به رختکن رفتند ناگفته نماند که چند موقعیت خوب دیگر را هم تیم نفت در همین نیمه اول از دست داد و حتی ضربه سر زیبای علی بن محسن به تیرک دروازه اراک برخورد و 1موقعیت مسلم تک به تک دیگر را هم بازیکن شماره 17 فرزاد محمدی از دست داد
در نیمه دوم این تیم اراک بود که دلخوش به ضد حملات کرده بود و بازی تاخیری در دستور کار خود قرار دادند از حق نگذریم که چند موقعیت خوب هم داشتند که حتی یک ضربه به تیرک دروازه نفت اصابت کرد اما هر چه به پایان بازی نزدیک میشدیم فشار نفت بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در واپسین لحظات تلف شده بازی در حالی که همه به گمان تساوی قصد داشتند استادیوم را ترک کنند ضربه سنگین حکیم نصاری به زیر طاق تیم اراک برخورد کرد واز خط هم گذشت اما به سمت بیرون دروازه زاویه گرفت و ضربه برگشتی را مهاجم خوش قد و بالای نفت ایمان رضایی با شماره 16 درون دروازه قرار داد تا 3 امتیاز شیرین نصیب تیم نفت کرده باشد.
خوشحالی بازیکنان و سجده شکر و رقص زیبای لفته حمیدی در لحظه گل که مصادف بود با سوت پایان بازی جالب توجه بود عکسهایی از همه این صحنه ها گرفتم و همچنین عکسهایی از شادی مردم خونگرم مسجدسلیمان که در پست های بعدی متعاقبا ارسال میشوند. برای دیدن عکسی زیبا از لفته حمیدی و 2عکس از شادی هواداران در سطح شهر لطفا به ادامه مطلب بروید. باقی عکسها رو بزودی و در پست بعدی براتون ارسال میکنم.
بازم تبریک میگم خدمت همه فوتبالیستها وکادر فنی و هواداران تیم نفت
بچه ها متشکریم
برای دیدن 3 عکس زیبا به ادامه مطلب بروید

