در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 60 داور با نشان دادن اخطار دوم فرزاد محمدی(17) رو

از زمین اخراج کرد وی همچنین به منصور نعامی (6) و یک بازیکن از گل گهر کارت زرد نشان داد...

همچنین از دیگر نکات این بازی آسیب دیدگی حسن یوسفی مدافع توانمند تیم نفت بود


در پایان نیمه دوم هم وقت تلف شده زیادی توسط داور منظور شد ولی بازی با

نتیجه یک بر یک خاتمه یافت از دیگر نکات جالب توجه درگیری سرمربی سیرجان با

یکی دو بازیکن از تیم نفت بود هنوز از علت درگیری اطلاعی نداریم


خیلی تماس گرفتم با بچه ها ولی گوشی همراه کلیه اعضای کادر فنی و

سرپرست تیم و همچنین 4 تن از بازیکنان خاموش بود بهرحال بعد از بازی است و

همشون خسته اند و در حال استراحت هستن


فردا 100%تماس میگیرم و گزارش کامل تری از بازی و حواشی اون که گویا خیلی

بیشتر از این چیزهاست که گفتم.... براتون مینویسم


جا داره یه خسته نباشید به همه اعضای تیم ...کادر فنی..و سرپرست محترم تیم

عرض کنیم و این تساوی که در زمین حریف و با وجود 10نفره شدن تیممان بدست

اومد بسیار ارزشمنده و باعث این شده که تیممون کماکان در صدر جدول با یک

بازی کمتر قرار بگیره


بازم مثل همیشه



نه پرسپولیس نه اس اس



فقط نفت m.i.s