با سلام الان چندتا عکس از استقبال پرشور تماشاگران مسجدسلیمان ازتیم محبوبشون نفت واستون گذاشتم

انشالله فردا واستون یه عالمه عکس از بازی امروز و حواشی اون میزارم

همینجا منم به نوبه خودم این برد شیرین رو به تک تک هوادارا تبریک میگم و امیدوارم این پیروزی ها همچنان ادامه پیدا کنه

یه خسته نباشید جانانه هم خدمت تمامی بازیکنان و کادر فنی نفت و سرمربی خوب تیم نفت جناب باقری نیا

یا علی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------