نتایج هفته چهارم لیگ آزادگان؛و درد دلهای خودمانی با مسئولان و هواداران نفت
نکته جالبی رو هم که باید بگم اینکه حدود 40 تا 50 نفر از بچه های مسجدسلیمان که بیشترشون مقیم تهران و حومه هستن برای تشویق تیم شهرمون رفته بودن و دیگر اینکه طرفداران تیم کاوه رو بنقل از بچه های حاضر در استادیوم 20نفر هم نبودند...نکته خوبیه اینکه بدونیم چقدر مردم مسجدسلیمان به تیم شهرشون علاقه دارن و با علاقه در تمام بازی هاش حاضر میشن...شاید به جرات بتونم بگم پر طرفدار ترین تیم در دسته 1 احتمالا تیم نفت مسجدسلیمان است که هر بازی بیش از 9000نفر در ورزشگاه به تشویق تیمشون میپردازن امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه و همیشه پشت تیم نفت باشیم و اون حرکت زشت و زننده که هفته پیش در استادیوم اتفاق افتاد دیگه شاهدش نباشیم.در ضمن قابل توجه مسئولان شبکه خوزستان که به هیچ رقم حاضر نیستن بازی های مسجدسلیمان رو پوشش بدن این تیم با اینهمه طرفدار نباید حتی نتیجه هاش درست و حسابی اعلام بشه؟؟در هر صورت که امروز خدا توفیق داد و ما تونستیم بازی رو بصورت آنلاین خدمت خوانند های گرامی سایت که حضور و نظراتشون باعث پشتگرمی ماست گزارش کنیم.انشالله بازی های آینده خارج از خانه نفت رو هم همینطور گزارش خواهیم کرد.ضمننا خدمتتون عرض کنم که تا الان از چند بازی برگزار شده در خانه تیم نفت بنده عکسهایی رو تهیه کردم و برای برنامه 90فرستادم ولی خداییش نمیدونم چرا پخش نمیکنه لااقل اگه دلیلشو میگفتن بازم یه چیزی ...چون هم عکسها کیفیت خوبی داشتن و هم عکسهایی با مضمون استقبال تماشاچیان پر شمار نفت بودند حالا شاید هم چون تیم نفت تونسته مس کرمان رو در خونه خودش خذف کنه این موضوع به عادل فردوسی پور که اصالتی کرمانی داره خیلی گرون اومده که حاضر نیست حتی 1 عکس از بازی های نفت پخش کنه...غیر از من هم هستن دوستانی که عکس برای 90 فرستادن که اونها هم پخش نشد.بهر حال اینارو گفتم تا بدونید که اگه خودمون هوای تیممون رو نداشته باشیم هیچکس کاری برای ما نمیکنه.اگه شرکت نفت و ریاست محترم شرکت تیم رو حمایت میکنه اگه روابط عمومی شرکت و ریاست زحمتکش و مردمی شرکت تیم رو حمایت میکنن اگه سرپرست فعال تیم و کادر فنی و بازیکنان تلاش خودشون رو میکنن اگه ریاست هییت فوتبال برای این تیم زحمت میکشه بر ما هم که بعنوان هوادار کنار این تیم هستیم واجبه که هوای تیممون رو داشته باشیم باور کنید غیر از کسانی که گفتم در خارج از شهر کسی حاضر نیست تیم نفت رو حمایت کنه.اگه اشخاصی مثل دکتر رضایی و مهندس رییسی و ....مقدمات حضور این تیم رو در شهر بوجود آوردن ما هم باید حمایت کنیم اینارو که گفتم برای این بود که دیگه شاهد اتفاقات زشت و زننده ایی که هفته گذشته روی داد نباشیم.امیدوارم که اینطور باشه در خاتمه اگر هستند اشخاصی که در انتقال تیم نفت به مسجدسلیمان نقشی داشته اند و یا برای این تیم زحمت میکشن و من اسم اونها رو نیاورده ام ازشون معذرت میخوام و به همه کسانی که برای این تیم زحمت کشیده و میکشند قول میدهیم که همیشه در کنار تیم باشیم و بدون حاشیه و ...فقط به تشویق تیم شهرمون بپردازیم و به امید خدا و یاری شما و زحمت بچه ها شاهد صعود نفت به مراحل بالاتر باشیم. انشالله
در ادامه نتایج کامل مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول آزادگان رو با هم میبینیم...
کاوه تهران صفر - نفت مسجد سليمان صفر
شهرداري ياسوج 2 - فولاد نطنز صفرهمياري اراک يک - ماشين سازي تبريز يک
تربيت يزد يک - مقاومت سپاسي شيراز صفر
مس رفسنجان 2 - داماش گيلان صفر
اتکا گرگان يک - گل گهرسيرجان صفر
نساجي مازندران 4 - فولاد يزد يک
فولادگستر تبريز صفر - ايران جوان بوشهر يک
سپيدرود رشت صفر - مس سرچشمه رفسنجان 2
داماش لرستان صفر - شيرين فراز کرمانشاه يک
پيام مخابرات شيراز صفر - صنعت ساري يک
ابومسلم مشهد يک - برق شيراز يک